2012. szeptember 8., szombat

1.hét


Sziasztok! ^^
Nah, még élek! A suli nem nyírt ki. Milyen volt a hetem? Leírom.
Hétfő :
Fél 7kor keltem,de kb 11-ig hulla voltam! Az órák nem voltak nagyon durvák,mert majdnem elaludtam rajtuk. Az uccsó padban eléggé könnyű aludni(ezt az 1ik oszt.társam be is bizonyította xD)
Algebra: Nem jött be a tanár. Ennek nem annyira örültem,mert bírom az algebrát,de örültem is neki,h nem jött be a tanár,mert őt UTÁLOM!!!
Német: Fogalmazást kellett írnunk a nári szünidőről. (nekem tök könnyű volt.) Az óra gyors volt. Az oszt.társaim hülyütek,mit szoktak.
Geo: A tanár már megint nem jött be!
V. töri: A töri tanár se jött be órára!!! Kezdem azt érezni,h nem akarják betolni a képüket órára(A TANÁTOK) Meg is lehet őket érteni,mivel az én osztályom a legrosszabb a suliban.
U. töri: A tanár már megint semmi életjelet nem ad! Ennyire azért nem vagyunk rosszak...
Magyar: Ezen az órán ink o.f.ó. volt... Megbeszéltünk pár dolgot.
Tesi: KIFULLADTAM!!!! Távol-,magas ugrás,fekvőtámasz,felülés és nyújtás!
Magasugrás: a 100-ast átugrottam!!!! *büszke fejet vág*

Kedd: 
Izomláz. Unalom. Álmatlanság.

Szerda:
TESI!!!! FIZIKA!!! KÉMIA!!!
Nem volt nagyon szörnyű nap.

Csütörtök:
Elkészült a rajzom,amit az 1ik bnőmnek készítettem. A suliban adtam oda neki. Nagyon örült. Amikor megláttam...
Német órán a fogalmazásunkat ellenőrizte a tanár. Az enyém max. lett!
Irodalom: A romantikáról tanultunk... És Heinrich Heine-ről (asszem így kell írni a nevét).

Péntek: 
Egészség védelem:
A felnőtt kor küszöbén. A testi és lelki fejlődés. <--- Ez volt a téma.
Tesi:
Kosárlabdáztunk... 1. körben 1et dobtam(5ből),míg mások kettőt-hármat... :( Ezzel mindent leromboltak bennem... Csak én voltam olyan szerencsétlen,h nem tudtam kosarat dobni. De 2. körben 5ből 5! Én dobtam a max.ot!
Német:
Fogalmazást kellett írni a német óráról.
Irodalom:
Még mindíg Heinrich Heine-ről jegyzeteltünk.
Algebra:
A tanár lebetegedett és elmaradt (már megint) az óra
Ének:
A barokk stílust vettük. (és nem kellett énekelni,hál' isten!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése