2012. szeptember 2., vasárnap

Szeptember

Helló-helló! ^^
 Tegnap voltam a suliba( fuuu) évnyitóra. Az elsősök közzül az 1ik kidült.(elájult) xDD Na jó,ez nem annyira vicces,de azt látni kellett. Emi(egyik oszt.társ) meg azt mondja nekem,h " nézd már! Az a pulya,h eldőlt! Kidőlt,mint 1 fa! És hogy tudott oldalra esni?" Ezen még most is nevetek(ink röhögök,mint állat xDD)
" 7. osztály ég veled,
 a 8adikosok éljenek!"  ez az én beteg elmémből pattant ki.(csak szólok)


De nem csak nekem van beteg elmém,hanem pár oszt.társamnak is! Egy kis ízelítő. Csak az nézze meg a videót,akinek van ideje/türelme és olyan beteg,mint mi. Mert normális emberekre ez a videó ártalmas. 





Jah,még a bemutatkozáshoz: Szemét vagyok,meg állat is. Egy beteg yaoista állat( és perverz tanonc) hö-hö-hö!
Holnpa már suli... Nem nagyon várom!  
A holnapi órarendem:
1. Algebra
2.Német
3. Geo
4. V.töri
5. U.töri(nem írom le,h milyen az az U.)
6. Magyar 
7. Tesi
Első napra 7 óra,ugye milyen klassz?! De 1 új pad vár rám a suliban. Ennek azért örülök,mert 1 újabb felület várja,h rajzolhassak rá! Mindíg rajzolok a padra,ha unom az órát és észre sem veszik,mert az utolsó padban ülök és én vagyok a legcsendesebb diák az osztályban. És a legjobb tanuló(fuu de utálom,amikor azt mondják,h azért nem kapok büntetést,mert én vagyok a legjobb tanuló,vagy azért nem kapok soha 1est)

Ezt o.f.ó.-n rajzoltam a padomra.













Na,sztem ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése