2012. szeptember 12., szerda

Huh.

Sziasztok! ^^
A hétfőm szépre sikerült! Kezdem az elején.
Reggel kinyitom a szemem 1 idióta hangra( Excalibur song),igen,ez az ébresztőm! Próbálok egyenesen eljutni a fürdőszobáig, 2x beverem a kislábujjam az ágyba(?). Aztán zuhanok a semmibe és arra ébredek,hogy anyu "szépen" közli velem,hogy fel kell kelni!(vagyis...Nem vertem be a lábam és nem volt semmilyen Excalibuuur,Excalibuur...) Aztán vmi csoda folytán kimászok az ágyamból. Zombi állapotban el botorkálok a fürdőbe,de megbotlok a küszöbbe és majdnem lefejelem a csapot. Amikor belenéztem a tükörbe... Majdnem szívrohamot kaptam! Egy idegen életforma nézett vissza rám!( a tükörképem) Megkeresem a fogkefém és elkezdem súrolni a fogam. Furcsa érzés fut át rajtam,mivel a fogkrémet nem a fogkefémre nyomtam,hanem a kezemre(!!!). Az arcom nagy része fogkrémes lett,de a számba nem került egy kicsi sem. Megmosom az arcom. Újra neki kezdek a fogmosásnak. És sikerül. Majd jól arcon csapom magam a vízzel!(meg mosom rendesen az arcom) Most már mindent tisztán látok! Most jön a legrosszabb! A HAJ! Kezdődik a harc! Megfogom a fegyverem( fésű),hogy kiirtsam a gonoszt! Ez nagy erőfeszítések árán,de sikerül. Aztán vissza megyek a szobámba,hogy keressek vmi normális ruhát. 10-20 perc múlva megtalálom az igazit(azt az összeállítást,amit először kinéztem). Akk kapcsolok,hogy elkések a suliból.(szerencsére nagyon közel van a suli,így bicóval is eltudok menni) Megkeresem a cipőm és a táskám. Indulok a suliba. Felülök a biciklimre és már suhanok. Tekerek,mint állat. Száguldo... Előre esek. Klassz! Nagyon erős a fény,csak homályosan látok. Talán adrenalin vagy vmi,de nem éreztem,hogy egy nyílás tátong a kezemen. Haza sétálok,hogy fertőtlenítsük a sebet. Ez megtörtént. Apu felajánlotta,hogy elvisz a suliba a kocsival... Mondom "oké,de ne siessünk".
Végre a suliban! (nem normális dolog ennek örülni! Maradhattam volna otthon)
Én eszeveszetten rohanok az osztályba,a többiek olyan nyugodtan sétálgatnak a lépcsőn. Bezuhanok az ajtón. Leülök a padomba. A többiek már jönnek,hogy adjam oda a házit! Én meg kikerekedett szemekkel bámulok "m-m-mi???" Bejön a tanár. Nézi a füzetem... " Nincs házi?!" mondattal mérgesen bámul rám. Én meg mondom,h " Hogy a francba írjak,ha van egy nyílás a kezemen?!". Tanár meg " Tényleg?". Én " mutassam meg?"  A tanár elsétál. Az 1ik oszt.társammal kitaláltunk 1 történetet(rajzzal. Ő rajzolta) Azt mingy felteszem.xD Már megint leszedett az 1ik b.nőm,hogy yaoi-t olvasok(a telómon olvastam,miért baj?!)
Vége a sulinak. A buszmegállóhoz sietek.(épp elértem a buszt. huh...) Hazaértem. Végre!

Kedd:
Semmi különös nem történt. Készítettem 3 rajzot. A rajzolás előtt a kórházba voltam. Összevarrták a sebet. Én...én rosszul voltam! Nem bírom a kórházakat gyomorral!Utána edzésre mentem. A megkerülős cselnél fellöktem 1 csajt... Az ő baja.
Este megint megnéztem az Álomháború-t!
Szerda(ma):
Kémiából 5öst kaptam! Biosz, földrajz elmaradt. Tesin nem csináltam semmit(a kezem miatt :P) A többi óráról hazamentem!
Jah, vki már megint belépett a fb-omba! FELBONCOLOM!!! Kinyírom azt a szemetet! Csak még nem tudom,hogy kit!xD




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése