2012. augusztus 6., hétfő

Unalom felsőfokon

Sziasztok!^^
Tudom,rég írtam,de nem történt velem  semmi... Az unalmas napjaimat nem akartam megosztani veletek!
Na mind1...
Mint ígértem felteszek pár rajomat ide...
 Kedvenc szereplő a SE-ből

 az 1ik havernak készült(Wiz Khalifa)

 Anubisz(nagy Egyiptom fan vagyok)

 az 1. Soul Eater rajzom

 Ez az 1ik kedvencem...(bár oda adtam az lb-mnek szülinapjára)

<--- Ez tegnap készült,a névnapomon... (majd bealudtam és azért kezdtem el rajzolgatni)

Igen,tegnap volt a névnapom...(08.05)
Ez a beszámoló rövidre sikeredett,de már tudjátok a keresztnevem... Nem baj.
 Ja,tényleg. Ha valaki gyakran látogatja a blogom...az írjon nekem nyugodtan! Nem harapok...
Az kicsit rossz érzés,hogy én itt dobálom néha az életem pár dolgait és senki 1 véleményt vagy valamit nem ír!

                      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése