2012. augusztus 29., szerda

2012.08.29.

Csá csumi csá csőőő! * Shinigami-sama hangon*

Maaa nagyon jó kedvem van!!!(ez kicsit fura...)
Az elején kezdem...
Ma felkeltem... Na jó,kicsit tekerek a mai napba.
Nah...Mitől is jó a napom? 
1) Megszereztem az új The GazettE albumot!!!(ink letöltöttem...xD)  
2)  Kivégeztem az Ookami  Kakushi c. animét! (tetszett,mivel van benne KASZA xD)
3)  Végre Lkezdtem játszani a Darksiders II játékot! ( egy felfedezés: van benne KASZAAAA)
4)  Ma voltam külön edzésre... kifulladtam,de nagyon szeretek focizni... És holnap megkapom az új cipőm...  


A tegnap estém: 
Néztem vmi átkozottul nemnormális-agyameldomom horrort... a címétől már rosszul vagyok! Azért leírom xD Akk a címe: Ne félj a sötétségtől ...  Nekem nagyon nem tetszetttttt!!!!  És mi a francé' a filmbe olyan kis szarságok???? Hmm. De volt benne 1 jó rész... Amikor a kiscsajnak majdnem "bekajálta" a Teddy az ujját... (röhögtem 1 jót xDDD)

ÉÉÉÉÉÉssss a kedvenc AMV-m.... nem azért,mert Soul Eater-es(na jó,kicsit),hanem azért,mert a kedvenc számom a Sweet Dreams.

















"Sweet dreams are made of these
Who am I to disagree?
Travel the world and the seven seas
Everybody's looking for something

Some of them want to use you
Some of them want to get used by you
Some of them want to abuse you
Some of them want to be abused" 

Kicsit kornyikáltam... He,He,He.xDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése